AkuRinduAkuTahan :] + 0 comment(s)
Assalamualaikum :)

Dah jawab ke belum ? Kalau tak jawab dosa , mati seksa masuk neraka padan muka ;P Hehe
First post, taktahu nak post apa -,-

Bercakap pasal rindu, aku rindu kawan-2 akuu. Jyeahh dah lama kan tk pergi sekolah :3 Biasa laa tuu :p Hm, aku rindu nak jalan tergesa-2 time masuk school . Cause aku selalu lambat, normal >< Aku rindu nak beratur dkt line budak-2 lambat sambil dalam hati sumpah seranah cikgu sebab malu -,- Haha sebab cikgu selalu announce time perhimpunan suruh murid-2 tgk org datang lambat yg tak berhemah neyy :] Hikhik rindu nak usyaa Voldemort ( Abang Kachak ) dimata aku sahaja , hee aku punya tuhh ;D

Aku rindu nak buat bising dalam kelas , rindu nk tgk gelagat budak lelaki dalam kelas yg selalunya tak betul :p Rindu nk tgk Muniandy buat lawak depan kelas then kena 'BOO' :] Haha kesian diaa T.T Rindu nak duduk atas lantai belakang kelas dgn zaw sambil PotPetPotPet :) *kantoi*

Rindu nak menyinggah kelas sebelah, then lari terkedek-2 sebab cikgu dah masuk kelas :p Haha , Rindu nak pergi round satu sekolah cari kerusi sebab kerusi aku selalu kena curi -,-' . Haha. Rindu nak pergi kantin sesama kawan, makan, lepak, borak, gelak xD . Rindu nak lepak dekat 'Pokok Puaka' depan kelas . Ramai kumpul situ :] Rindu nk pergi Kedai Acikk balik sekolahh . Usya Voldemort lagiii ;DD Rindu nak lepak tepi longkang smpai ada org gelar kami ' Budak-2 Longkang ' -,-' Kurangajar kann ? Hahaa

Rindu nak pergi makan kat Medan Selera smpai Acik tuh dah tahu kami akan order apa :> Rindu time-2 Study Group dekat UPSI . Rindu nak sakat menyakat :p Rindu nak lepak kat Gelanggang Basket . Aku igt lagii , time tuu semua org lapar , tp tkde duit . Naif punya pasal semua keluar lahh duit berapa posen letak kat bawah, semua cari dalam beg bukak semua zip cari duit biar cukup nak beli goreng pisang :] Hahah alahaaii :[
Rinduuuuunyaaaaa :3 Whoaaa, sekarang semua hanya tinggal kenangan, rindu hanyalahh perasan, masa itu takkan kembalii :D Acecehh ayatt dea ^^ Haaa, sekolah lagi 3minggu tapi tk semestinyaa semua akan stay kat sekolah lagii . Ramai yg nak pindah . Weeehoo :[

That's All for now , taknak type panjang-2 untuk first post , hee cukup lahh neyy . Takecare and Thanks sudi Baca . Byeee Assalamualaikum ;*