I'm Hurt And Nobody Cares :[ + 0 comment(s)


Assalamualaikum :) Hello peeps :D

Hmm , jyeahh I'm hurt and no one cares . Ohhh :[ Well apa boleh buat kann ? Takkan nak paksa orang nak perhatian kat kita kott. Hoho, hurmm aku hanya mampu senyum dan pendam semua yang terbuku kat hati <\3 Goshh it's hard :\ Hurm :[ Simply aku nak cakap yang aku sedih dengan kau . I'm sad with you . Yes you idiot . Jgn lah pandang kiri kanan , sebab ianya kau :) Fiuhh

Aku takfaham dengan hati aku doee ;( Aku nak confess one thing : Hati aku mudah 'jatuh cinta' dengan orang : Seriously it's fact :\ Tp reality hanya seorang yang aku sayang :) The one and only :D That's youuu :3 Hmm kau tahu tak boy? Setiap hari aku harap kau akan text aku, minta maaf dekat aku and hoping that everythings gonna be alright :) Aku harap keadaan akan jadi macam dulu :( But aku tahu , yang harapan aku hanya tinggal harapan. Perasaan aku pun hanya perasaan kosong. Angan-2 aku hanyalah angan-2 orang gilaa xD

Kau tahu tak setiap kali kau online, aku harap sangat kau tegur aku :) Bila aku buat status ke apa, aku harap sangat kau boleh faham isi status tuu :[ Now aku sakit and aku harap kau ada dekat sini . Hmmm :[Aku teringin nak mengadu dekat kau yang mata aku sakit gilaa sekarang ni . Kepala aku berdenyut-2 mcm nak pecahh . Hurmm # Tapi still kuat nak typing :p :] Time dkat hospital tadi, aku rasa nak text kau and tell you that I was in pain :[ *Aku tak reka cerita, aku mmg tengah tak sihat* How I wish all that . And I hope if aku buat new post kau baca :) Aku cuma minta kau caring-kan aku, ambil kisah pasal aku . But it's too hard for you to do right? Hurmm . Kau mintak aku faham kau and yes aku buat, but kau ? Kau tak faham aku even sikit punn :(

Lalala, kadang-2 aku stalk Fb kau. Tengah syok stalking, aku fikir ' Apa aku buat kat sini ? ' Hmm. Ya Allah kenapa susah sgt nak lupakan kau haa? Tapi aku tahu kenapa, sebab . Sebab kau takpernah nak bagi aku peluang start a new life . Kau takpernah lepaskan aku secara zahirnyaa :[ Huuuuhhh :(( But when sometimes aku rasa attitude kau tuh dah tahap annoying Gila Vavii , aku rasa nak remove kau. Block jelahh senang cerita tapi aku tak sanggup pulakkk :( Hmmm Aishh masalahh >< Apa-2 jee mesti ada kena mengena dgn kau :\

Aku rindu Kau, Aku rindu Kau, Aku rindu Kau. :[ That's all I wanna sayy. Yes aku tahu perasaan aku ney salah. Totally wrong. Kau sikit pun tak kisah pasal aku. Hmm, sikit pun kau takpernah nak ambil tahu pasal aku. Aku yg bodoh all this while wondering about you :[ Thinking bout you :( What a shame :[ Huuuu . Kadang aku leka online ann, aku layan jee mana-2 guy yg aku rasa okayy. Wellwell , aku tak sombong (Y) Pfffttt :P Hahaa as I told you, aku senang jee nak minat mamat ni ahh, minat mamat tu lahh. But apesall sebelum tidur kau jugak aku fikir? Kenapa haaa? Haaaa ilmu apa awak pakai ni baby? -.-



Hmm, actually aku dah taktahu nak post apa, nak type apa. Banyak sebenarnya story, tapi aku tak rasa nice lahh nak cerita kat sini :( Hmm. Last but not least, aku nak kau faham yang aku tak sekuat yang kau sangkakan. Yes seem macam ayat poyo but itulahh fakta okengg :] Aku tak kuat dah nak tahan semua ni, aku tak nangis and I'm proud :D *Cerita aku tak tipuu tauu :p Hihi .

Aaaaaaa :( So, aku ni kes kurang kasih sayang kee? Hahaha agak laa jugak :p Ceitt . Okayy that's All. ThankYou reading and if girl tuu sure ahh faham en perasaan aku? Kalau ada yg takfaham tuu buat-2 faham dah laaa :] Hurmm, Byee Assalamualaikum ;*