Pissed Off For A While :] + 0 comment(s)
Assalamualaikum . Hello Heyya Haaai Peeps. Sihat semuanya stalker tersayang ? IhopeSo :* Aku tak sihat , sakit hati . Hehe

Okayy, nak dijadikan cerita, besok kan 10Dec , sepatutnya aku dapat free call . Jyeahh , then tup tup today 9Dec aku punya number kena block lahhh :( Ya Allah , heart attack aku macam neyy . Baru nak buat list siapa aku nak call besok , haha free enn , siapa tak suka >< Jakunn :p Yee number aku kena block, knp tak percaya ? Please percaya, for the first time kena block ! Haa, aku baru nak rasmikan setahun aku pakai number tuu besok dandan dah kena block :[ Jgn lah tny mcm mana kena block, ayah aku takbayar bill . Hee sesiapa yg selalu aku tipu aku takde kredit tuu sorry yaww xD Bukan sengaja lagipun tipu sunat :P

Haiishh, ayah aku ni saja nak pedajal aku ke apa haa ? Dia lupa lettew besok birthday aku , aku dpt free call . Hahaa, nak call semua boyprengg aku pun tkboleyy . Ceit haa tipu jee, boyprengg pun tarak ;D Dia kata dia taknak bayarr " Haa, rasakan hidup susah, ayah tknak bayar. Lantak lahh kaurangg " Ondaiikkk , kejam giloo ehh -,- Memang ahh tak mati tkde hp tuu, aku cool je, watlek watpeace sudahh, tapi kalau 10Dec tkde handphone semput jugak akuu ;D Hahaa, lepas ni jgn-2 ayah tknak bayar line streamyx pulak . Haha sebab dia merajuk kott kitorang cuti ney asyik tk dengar ckp dia. *marah actually*

Ayoyo, okayy laa . Buatpe aku nak marah tulis pissed off ngutuk ayah aku segala, tambah dosa kering jee -,- Baik aku cerita pasal one thing neyy . Haa, baca tak post sebelum ney ? Haa kalau tak pergi baca pergi baca -,- Hahaa, okayy hmm actually aku rasa mcm annoying gilaa dah . Aku rasa menyesal gilaa, aku rasa effort aku selama ney dekat dia tak membuahkan hasil langsung . At the end , benda still sama lahh weyy :(  Aku memang tak mengharapkan apa-2 dah pun, and aku buat post sebelum nih pun just for fun . Huhh, aku igt respon diaa mungkin shock cause aku buat mcm tuu . But it even worse, jadah haram langsung takde khabar berita . Actually aku taktahu pun dia baca ke takk :] At least kan lelaki , kau boleh tak ucapkan terima kasih or whathefuck it is called ? -,-'

Aku tak harap apa-2 dahh pada kau . It's the end of us and aku terima . Aku terima dgn hati yang terbuka okengg <|3 Hoho, Aku dah matang, so kita lepak chill act coolcool jelah praii xD Hahaha. Aku takpernah anggap kau musuh , remember tali persaudaraan kita masih ada . Aku dgn kau saudara se-Islam :] Peacee (Y) Aku okayy, jangan risauu :3 Ituu jee kott untuk post kali nehh . Sure lovely stalker aku dah marah, mesti korang fikir *bila lah perempuan ni nak habis merepek* haaa okayy i'm done, Haha mcm ada jee yg nak baca, blog pun baru follower pun kurengg . Hee but think positive , insya-Allah adanya peminat aku yg baca tuu :PP Bhaha, k jokee . Byee TakeCare Guys :*