Reality Continues To Ruin My Life :] + 0 comment(s)
Assalamualikumm, Tak jawab dosa kalau jawab Sayang :] Semangatnyaa akuu ;D Suka buat new post . Tehee :)


Hmm keputusan PMR kan tak lama lagi keluar . Masya-Allah takutnyaa aku jgn cakaplaa. tapi actually aku malas nak fikir pasal tuu . :) Yang aku fikir sekarang masalah parents aku tak bagi aku masuk asrama nnt :( Harituu kemain bagi aku, biar aku berdikari sebab Hehee biasalahh aku ni pemalas sikitt. Sikit jeee. Okayy banyak :D Puas hati ? Hooho.

Tetiba ayah aku tak bagi cause suruh aku teman kan mak akuu :) Memang laahh aku fikirkan tuu dulu, tapi ? Haish actually aku tak kisah if stay Methodist, tapi aku takut nnt kawan aku tak adaa :( Dorang suma masuk asrama aku tinggal . Hmm tapi aku kena fikirkan mak aku jugekk . Kesian laa dia nnt :[ Nak harapkan kakak aku memang tak laa. Next year dia SPM lagi lah dia tak peduli --' Huhu



Then aku serabut . Takde sapa tahu betapa aku nak masuk asrama. Memang semua kata tak best tapi bagi aku , biarlahh . Aku nak lari dari masalah dekat rumahh :( Jahatkan aku ? Yess , banyak masalah yang aku takboleh bgtahu korang laaa :[ Huuu . Rasa nak menangis jee time mak kata ayah takbagi aku masuk . Ya Allah . Acano nehh ? Aku serious taktahuu :p Tapi semua depends result aa kan , kalau result hampeh memang tak dapek laa :D


Hmm macam mana ? If kaurang di tempat aku mcm mana ? Sure serabut kepala tahap entah pape -,-' Seriouslyy , kalau aku doa kawan-2 aku takdapat masuk asrama boleh takk ? Haha jahatt , Tapi semua aku doa dapat result gempakk . Hihi . Okayy lahh merepek :) Mak aku dah buat muka seposen dia dahh haritu time aku diam jee buat aksi protes . Dia kata jangan lah tinggalkan diaa . Siapa nak temankan dia nnt . Aku stay shut jee . Shock kott, tahla haritu banyak gila halangan time aku nk apply masuk asrama . Ohgoshhh :(


Aku memang rapat dgn diaa. Aku selalu temankan diaa . Kalau dia bosan aku akan sedaya upaya hiburkan diaa. Aku tak suka org yg selama ni aku panggil 'mak' sedih . Seriously aku tak sukaa. Kalau aku sedih aku mesti rasa nak peluk mak akuu. Tapi mak aku tak mcm org lainn . Hihi dia special tauu :3 Kalau nak keluar mesti aku teman dia dalam kereta. Ayah aku tak bg mak drive sensorang. Sibuk manapun aku, aku mesti teman ! Heehh , even haritu besok nya nk PMR, aku teman jgak, baca buku dalam kereta -,- . Hahaa, kadang-2 aku malas nk tukar seluar panjang teman dia keluar, aku bawak tuala jee selimut kaki dalam keretaa. Hehe, asalkan aku teman diaaa <3


Tapi sekarang ? Sanggup ke aku nak berpisah dgn diaa ? Atoto . Aku entahh taktahu lerr . Ada laa sebab dia why aku kena berkorban untuk semua nihh . I don't think it is necessary to tell here :[ Masalah family aku tak baik ceritaa . I just don't know lahh . Takpelah, mungkin tak ada rezeki akuu :( Hmm tu je kottt . Byeee Assalamualaikum . Ehh sekejap . Korang tolong doakan kejayaan aku okayy ? Seriously, aku takut gila nak pergi amik result tuu xD . Thanks sudi baca . iLoveYou ;D