Result Sucks :( + 0 comment(s)
Hmmm . Assalamualaikumm :) Korang tentu tgh gembira kan? Yelaa result gempak. Tak macam aku. Tapi papepun aku syukur. Aku syukur, alhamdulillah even aku entah laa. rasa down gila babi ah kann -.- Hmm. Kawan-2 aku terror semua, yes semua terror kecuali akuu -.- Hmm , down sebab tuu jee :)

First-2 datang dah menggigil habis cause tgk kawan-2 baguihh semua . 8a, 7a . Hmm then aku first pergi dekat cikgu. Act coolcool dalam hati aku rasa mcm jantung aku . Ya Allah. Tuhan je tahu betapa aku nervous. Then ckgu bagi aku tgk . Hmmm :(( Aku diam jelahhh . Nak nangis for sure! Cause teruk. Hoho, then sorang-2 kawan aku amik result, perghhh semua bagush nak mapush esult. Aku diam, aku tahan, aku sabar. Apa boleh buat ?

Mungkin tkde rezeki aku kott :( Entah laa aku sorang yg teruk, aku dalam hati like -.- wtf jelaaa . Haaaha. Serious doe dorang peluk-2 gembiraa aku ? OhhGosh. Hahaa, okayy chill chill . Mak aku nmpak sedih jee tgk result aku :( Ayyo tuu yg buat aku rasa despressed tuhh . Adeyy. Hmm ayah aku tak banyak cakap, Just saya SPM adoo :D Haa, hmm aku pun just fikir mungkin tkde rezeki PMR, SPM ada . Aite?

Dah laa, daripada aku meratapi nasib , baik aku enjoy . Bebudak FB kelakar kott . Hahaa aku tgh down, dorang boleh buat lawak bodoh pulak. Haha bukan nak up kan sikit spirits, dok kecoh cerita kisah silam dorang. Haiyyo puns bolehh . Hahaa,

Haaaa , i'm done. Korang nak tahu jugak ke result aku neyy ? Hmm. Okay lahh kejap . Aku scan khas utk kaurangg ;D Byee Assalamualikum. ThankYou all sesapa yg dapat straight tahniah Gilaaa xD haha, and yg bagi aku semangat tuh . Fiuhh terimakasihh :D


Jangan gelak -.- aku tahu aku bodohss -.- Pfffttt , hahaha okayy byee sweet stalker :*