What A Tiring Dayy -.- + 0 comment(s)
Assalamualaikumm ! Ada orang takk ? Please lahh ada -,- Whathee :\

Hihi . Ok awal-2 dah merapek :) So today Jumaat aku pergi kl tadi . Teman kawan aku lerr , sesaja . Plan pun last minute then tgk-2 aku pg berdua je dgn Tengku. Kawan lain semua cancel :\ Last minute jugak mintak tolong member laki teman cause kitorang taktahu jalan . Hihi . Sesak punya sesak cari orang, dapatlah hamba Allah nama Are :P Haha Chill yaw Are. Korang tahu tak nak baca nama dia ? :p Baca style melayu bukan omputih kayy :D Haha

Pergi naik bas then smpai dalam 1 lebih kott. Entah tak igt, hihi then tengok orang kat kl hari jumaat mcm takde pape jee . Maksud aku lelaki bersepah, tak solat jumaat lettew :] Hahaa, sorrie tapi fakta ;D Hmm, then jalan kat TS tuhh tunggu kawan Tengku jap then masuk cinema. Mmg focus utama nak masuk panggung puns, beli tiket then nak masuk Abang India penjaga tuhh tak bagii. Underage, cerita Songlap tuu yang boleh tengok 18 tahun ke atas jee -,- Kitorang pun bengang laa, abang tuhh membebel kebenda jadah taahh, then kata takboleh masuk . Duit pun takboleh pulang . Dushh, haha dalam hati panas jee then datang sorang abang neyy tanya kenapa, dia tgk tiket dia kata, takpe masuk jee xD Whoaa, haha penyelamat :D

Masuk-2, Pfffftttt Cerita dia bosan nak mampuihh ;) Hahaa, sabor jelaa aku tgk . Org pun tak ramai, yg ada pun hanya Abang-2 Kakak-2 . Baya-2 aku mmg tak ada. Haha, underage lah katakan :p Dahtuu kitorang keluar laa habis cerita. Pergi makan potpetpotpet, biasalahh kaum Hawa . Hihi then balik . Balik nak naik KTM :) Are suruh -,- Kitorang dgr gelagat dia promote KTM mcm best jee pun try ahh . Haaha, selama ni tak pernah pun aku naik train tuu ;P #mengaku okayy :) Then sesak kat KL Central nau'zubillah aku cakapp , -,- menyosall gilaaaaaa T.T Nasib ada abang handsomee tuu ;D Jyeahh haha Gatal laaa akuu , apa aku peduli abang tuu comel ;D Hihi Then dalam monorel tuu macam dalam tin sardin -,- K gaya aku cerita macam jakun, tapi aku mmg taksangka smpai tahap tuu sesak diaa . Belakang aku negro, then depan aku Cina, sebelah aku Tengku, berhimpit-2 mcm Fcukk ;*

Sabar jelaahhhh akuu , then turun kat rawang balik tg malim terus. Haaa yang ni okayy . Selesa, dapat duduk pe sumaa -,- Balik dah malam, pukul 10:00 aku samapai. Kena bebel gn mak aku sebab janji balik sebelum maghrib. Hahaa Are punya pasal lah neyy, pastu time tuu kitorang tertinggal train. Hihi tuu yg lambat habis tuu ;P Aku pun balik rumah terus online and now post blog neyy :P Hee , what a tiring dayy xD Duit aku manyak save cause kebanyakannya Are and Tengku belanjaa xD Hahaa, kawan aku kayaa untunglahh akuu ;D

Kayy ahh itu jee kott aku nak post. Tehee, penat tak habis lagi neyy :) Kbyee Assalamualaikum, thankyou for reading :* Choww :D