First Day School :) + 0 comment(s)


Assalamualaikum Wbt :)

Hehhh, aku nak share my first day school experience as form4 in 2012 :D Bangun pagi gosok gigi, cuci muka, terus mandi, pakai baju senyum nmpak gigi, usya voldemort stiap hari #Hihi cer korang try baca dlm nada nyanyi. Atoto omel dia nyanyi. Hahaha. Okayy dtg school mcm biasa, semangat tuhh ada lerr sikit. Sikit je okayy, sebab pakai baju baru kenn :p Then masuk I guess gila-2 dulu gn member. Perhimpunan and bapak lama aku rasa -.- Nasib tak pengsan, haha antibody tak kuat -.-' Haishh >< Hihi then form4 macam biasa ahh ada orientasi. Masuk dewan. Biasa lahh school aku kan miskin sikit, so kerusi bnyk tak ada --' Punya ahh cari kerusi hujung dunia baru jumpa :p Serious wehh serious sekolah aku bukan skolah kerajaan, sbb tu dia kekurangan kewanagan :p Miskin tapi Ohsemmm ;D Haha

Hahaha. Then cikgu mcm biasa blablabla kat depan, first-2 focus ahh. Lama-2 aku tidur :p Bosan sebab ckgu cakap bnde yang macam? Apa eahh? Entah mana aku tahu, dah aku tak dengar -.- Hahaha. Ngantuk kott, malam sebelum tu aku tidur kul 2 , then bgun kul 6 . Mana cukup tidur. Tidur kat sekolah pun jadi lah kann, haha apa pun boleh la kau Fara. Tibai ahh, nasib cikgu tak tegur. Haha lekelek xD

Then aku rasa macam jam tak gerak duk dalam dewan. Haha aku lapar gilaa -.- Tunggu kul 10 stgh baru rehat. Nasib masih wujud lagi sifat sabar dalam diri nii . ChehCheh , haha punya aku excited nak makan . Perhhh, kantin tukar personaliti. Haha style kott :D Macam pundek tahu tak? haha sorry to say ahh kan. Memang macam asdfghjkl -.- Terabur habis, makcik kantin pun baru . Suma baru ahh, aku nak beli makanan, rebut-2 smpai langgar ahh keling cina aku hentam jee, sampai turn aku boleh pulak habis . Memang aku sabar , tak apa . Second day aku bawak bekal. So? Fiuhhhh -.-

Ohh then pasal budak baru. Banyak pulak tahun neyy masuk budak baru -.- Perempuan sumaa cuncun :) Haha, tapi asl korang pilih Methodist ney haa? Aku pelik ahh :D Haha. Lelaki? Macam sakai -.- Pffttt tak semua, ada yg comel :p Kjokee :) Tp yg sakai tuu agak laa, dah la budak baru nak bajet taiko lakk -.- Elehh menyampah den ;D #Jgn terlalu menghina, nnt jatuh suka padan muka :p Hihi, okayy okayy sorry. Korang handsome jee -.-

Btw aku lupaa, first day school kitorang ada spotcheck. Haha cool kan? Terbaik :) Kau ada? O.o Hmm then apa lagi ehh? Ohh lupa voldemort kesayangan akuu :p Hihih tahu tak siapa voldemort nehh? Bukan yg real dlm cerita Harry Potter tuh laa sygs -.- Ni lain, lain and lain ahh . Haha handsome doe dia sekarang :D Hahaha malas cerita panjang just dia comel dgn baju baru dia yg bersinar tuhh ;p Haha that's all. *Gatal :D

Done ahh tuu, malas mau story pepanjang :) Banyak lagi actually, but cukup lah kan? Kesian sayang-2 aku ney penat nak baca. Bhahaha :p I think I shall pen off now. Assalamualaikum. Thanks for reading and stop by :) IloveYou :* Tamau malas-2 pergi school untuk nextnext day okayy. Haha also remind myself :p Okaaaay byee sweet stalker :*