Gitar ? :] + 0 comment(s)
Picture Error. Find me and perkenalkan my super duper friends :) 
Assalamualaikum :) *Pict hanya hiasan -.-

Apa khabar? Sihat? Tak sihat ea? Kenapa? Hahah :) *Tak kelakar pun -.-' Aku takdeee idea laa, puas tanya orang nak post pasal apa . Haha guess apa dorang suruh aku tulis pasal ? Pasal dorang lewww , hahaha :) Nextnext post laa okay baby aku tulis pasal korangg , haha . Kaurang stalk aku ni mesti nak tahu perkembangan aku enn . Haha -.- Perasan is my style --'

New notification pasal aku , err haaa aku nak blajar main guitar . hoho :D Kan dah lama hasrat di hati ni nak bermain guitar . But atas reason tertentu, aku forget kan . NakTahuTak NakTahuTak sebab apa? Nahh no need, sibuk je nak tahu apahal :p And now , muehehe , tercapai punn :p Member nak ajar kan, siapa taknak , actually 'kitorang' , aku gn tengku :p mintak tolong dia ajar :) Nama dirahsiakan , haha :p

Haha aku takdelaa excited mana nak belajar, aku buat post ni just sebab tiada title okaaay? Takde niat nak menunjuk-2 punn. Kalau aku dah pandai main guitar nye nnt baru aku nak show off , haha kidding -.- Gitarnyee pun aku takdok lagi , yeahh gitar lama dah rosak so just tengku yang blajar lah kenn :) Lepas habis sekolah, hari sabtu dan aku sekolah. Just datang untuk burn muka kawad , macam pundek jeee -.-

Haha, then dah siap, lepak, makan, isi perut. Extra kenyang cause ada orang belanjaa xP , Haha senior nak belanja takkan nak tolak :P.Then gerak pekan, jumpa kawan, jalan cari gitar untuk anak Omar tu haa :D First class, smalam ptg laaa , huhu :D Tengku beli gitar terus Syafiq mainmain gitarr, nyanyi macaaaam tettt :) Haha Buat orang jeles jee, haha . Ehh dah terbgtahu nama -.- haha :] Aku tengok and perhati jea, Mirul jadi back-up singer tak bertauliah :>

K then untuk intro, nothing much :) Just entah laa, taktahu mcm mana nk terangkan :o Haha . Ok forget lah bout that , then geng-2 laki dorang datang buat semak :P Haha, sumaa mengejek , kesian kau Tengku :) *Aku tak termasuk k cause aku kan baik, Hihi :D Dah laa dorang semua dtg bawak asap rokok, kuajak betul laaa, sakit otak jee rasa --' Kami dua jee perempuan, laki sumaa smoking, apa boleh buat. Cakap jgn smoke mcm lah kami ni bini dorang , dorang nak dgr cakap kami -.-' Sodehhh denn :[ Haha Orang pandang slekkk jea, macam kami ni perempuan apa pulak -..- Heyyy watchyourmouth ! :]

Then aku dapat beberapa lesson, lelaki sukaaa :-
  1. Kongsi-kongsi batang rokok -.-
  2. Perangai lelaki bila dgn lelaki lain berbeza jika dibandingkan bila lelaki dgn perempuan. Means , bila dgn perempuan, bertata tertib lagi laa :p Hoho *Bajett :P
  3. Texting dgn perempuan yang sama, macam kongsi-2 awek pulak kann ? --' Meaning, mamat ni texting dgn awek ni , kawan sebelah pun sama :) Huu, and they don't even care bout it :p
Aku takpernah hang mcm tuu pun, outing sebegitu dengan budak laki -.- Selalu kami pergi study jee, hahaha. Yelahh, kami kan budak baik, huhu. Fakta tipuu xD Then entah lepak situu kejap aku dgn tengku balik. Geng perempuan pulak panggil ajak keluar. Hahaha, around 2:30 baru balik rumah, and 3:30 nak keluar lagi . Aku kalau tak mnyusahkan parents mmg tak sah laaa, haha -.-

Tengku balik rumah akuu, lepastu excited sangat diaa dgn gitar diaa haha sampai lupa nak keluar -.- Ktorang lambat then Zaw gn Mira marahh :O Haha ehh manada marah but maybe sikit terkilan kot dorang dgn cara kitorang. Plan nak lepak cancel sebab dah lambat sangat , Haha aku dgn kurang asam nyee sorry takde apa pun takde :) Haha aku taktahu knp tetiba aku biadap time tu doee, haha sorry k :) Macam takde mood nak pujuk zaw time dia buat suara annoying dia tuu :P So, let it be, Tengku pun kata lantak, aku pun lantak . Huu chill :)

Okaaay cukup lah kann kisah my friends ? Tak habis-2 aku dgn kawan aku, cuba cerita pasal pakwe aku kee, ni tak balik-2 post pasal kawan. Hahaha well hello, aku bangga kerana dikelilingi ramai kawan yang masih sayangkan akuu :) Thanks Allah , boprengg tolak tepi lahh k? Hihi :3 Jgn geng dgn aku kalau tak sukaa :p Huu

But may I ask something ? Apa maksudnyee kalau kita mimpi orang yg kita sukaa ? Haha , wehh serious handsomee gila doe diaa dalam mimpi tuu . Haaha and he was so nice to mee , Tihi sweet ala lolli gituu -.- Gedik ^^ K itu jelahhh, stalker terhebat --> aku rindu kau :D Kbyeee, thankyou reading . Sayang awak ;*