Friends always there for you ♥ + 0 comment(s)
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Eh lupa, Salam 1 Malaysia, *nak aku sebut ke satu-satu negeri? takpayah laa. Hihi  Salam 1 Dunia, *nak aku sebut ke satu-satu negara? takpayah la, aku taktahu pun -.-' and Salam 1 Planet xD, *nak aku sebut ke satu-satu planet apa yg ada? takpayah laa, tak igt pungg xD #Sakai gilaa doeee -.-' Post kali ni panjang, sangat dan terlalu. Haha jadi pergi buat air milo, boleh cicah roti sambil baca . Hihi k peaceeee (Y)

K ahh, nak cerita pasal kawan,  member, buddy's, friends, geng dan sehati sejiwa. K melebih pulak kan :p Rabu lepas, March 15, was the best day ever. For me, yeahh boleh laa jugak (Y) Pergi melepak laa, apo layii. Haha -.-' Surprise partayy untuk 2 boirthdaaay girl kita ney haa. Actually sorang jea, kesian Marina dohhh korang lupa dia. Haha tkpe Maey tkbaca pun ~ Lol -.-' Jahat. Gurau je kayy, aku rasa macam tak jadi pun plan tuh. Haha zawi macam tk terkejut pun :O Haha haish apelaa zawi ney, kot yee pun tk terkejut, berlakon lah, buat-2 terkejut. Jhaha, sejuk sikit hati kami ~.~

Buatnye di rumah Nadh, kesian dia. Tangan dia patah, :'( Sekali melawat sambil buat rumah dia bersepah la jugak. Haha parents dia takde so memang kami buat mcm rumah sendiri (Y) Lepak-ing, Chill-ing, and relax-ing diri lah kat situu. Lelaki ada yang mcm tk ikhlas nak dtg, malas mention nama. Huh, baik tkpayah datang dol :D

Memang best sebab kena bahan. What I like the most when lepak-ing is, bahan membahan. Haha, serious lawak k lawak. Like sumpah -.-' Haha, tapi bila turn aku kena bahan tu tak syiokkk, please jgn bahan aku. Taksuka, haha sebab aku tak reti nak bahan balik. Yelah budak baik katakan (Y) Puihhh ~ Gth, but seriously aku memey takreti :) Tolong ajarkan? <3

Lepastu, kitornag fly ke elite pulak. #Cehh, ayat fly ajee ~ :P Pergi sana main badminton, hmm yeahh goodnotgood so so lahhh. Hahaha, apa benda tah aku merepek. But kind of mcm tu lah :] Ramai jugak lah tadi. Nak mention nama tak? K buat macam twitter pulak . Haha okayy ada Aku, ofcourse -.- ,  Zawi, Maey, Jiee, Mira. Ali, Are, Manto, Syaahir, Azri. Ehh perlu ke tulis? Ayoyoi :>

Dah habis main badm plus borak, 2jam tuu. Ingat kejap kee? But terasa kejap lahh kan bila spent time dgn dorangg. Haha wellwell ayat nak mahal jee (Y) Duhh siapa ajar? Stalker akuu ~ Haha sakoii ;] Shut up. Lepastuu, kitorang hmm pergi minum sekejap. Hanya sekejap, baru ingat nak merasa orang belanja. Memey harapan laaa :D Bayar sendiri cukup, haha then balik. Actually takbalik :<

Masalah teknikal sikit, then sampai lah rumah pukul 7 stgh. Dari tgh hari kluar, Maghrib baru balik . Ghaha, ini kee calon menantu pilihan -.-' Anak dara duduk rumah diam-diam sudah laa. Whaha, sorry to say , I'm just not that :] Haha. Itulah cerita tuk hari Rabu, malam tuu just keluar makan dekat Cupak. Tahu apa Abang kedai tu cakap apa kat aku? ' Ehh dah besar dah adik ni' . And me ' Haha yee, saya memang membesarkan kat sini pun bang ;> Haha -.-' *Dalam hati jelaa* :DD

That's all for today post. Ehh sekejap mau interframe ini benda. Pernah tak korang terfikir takut nak post something, cause maybe someone will read it? Like stalker, bukan stalker biasa, stalker luar biasa (Y) Hahaha. Aku sekarang rasa macam tuu, sebab .. .. Bila jumpa kawan, ada yang cakap . ' Ehh lawa blog kau ' ,then ada yang ' Ohh aku dah baca blog kau fa, gatal kau yee' and ada yg mcm ' Inikan lagu blog kau ' Haha. Jiee lettew :D . Plus, another stalker, new stalker. Haha, cool stalker ! ;D YouknowWho xD Ehh awak-2 semua, jangan lahh buat saya takut ;P Haha serious takut doe, kadang-2 kita post ni sesuka, buat main-2. Orang anggap serious. Apa pun takboleh laa (Y)

So, if ada yang terasa kita lepak chill coolcool jelahh prai. Haha *AnwarHadi style xD Watlek, watcool, watpeace, watmukacomel sahaja okayy? Buat lah apa-apa lagi yang mampu :D Kbyeeee, aku tau post ni terlalu panjang, so saya minta maaf. Assalamualikum lovers *Sorry tkde picturee, tunggu Ali kemain lama nak upload gmbar. Al-maklumlah, camera mahal -.-' Kbyeee :) Hehe