Label? I don't think it is Necessary :] + 0 comment(s)
Assalamualaikum . Saya rindu awak , yee awak . Awak yg tengah baca neyy , awak stalker saya kan ? Yeahh that's why I mishh youu :3 K aku dah tak betul, intro yang huru hara kan ? So whutt . And btw, hello goisss ;> Anyone here miss me? Takde ehh? Okayyy ;(

Apa macam cuti? Mesti lahh syiok kann (Y) Kompom punya lahh, haha. Tapi akuu -.- Pengetua dah lancarkan program 'Cuti-Cuti Belajar' . Orang 'Cuti-2 Malaysia' , ni tidokk . Adehh. Aku ingat exam sebelum cuti ni bagus lahh, tk sempat cikgu nak bagi homework. Ni takk, sempat lagi bagi paper and worksheet sumaa tuu. Haha macam shit tahu tak? -.- Lalala

K itu bukan point aku nak post, nak bagitahu satu rahsia neyy (: I failed my Chemistry. Markah dirahsiakan laa, takbaik buka aib diri sndiri. Haha. Err, malumalumalu. Damn, cikgu tuu maki hamun kami. Whole class kena. Yeahh sebelum ni pun kelas kami memang famous. Famous for something bad :D Even though kami kelas pertama, 4Science1 :< *Bukan nak kata gua pandai laa

Hmm, memandangkan aku dah janji gn member nak post apa yang cikgu maki tuu. Aku tunaikan lahh even actually aku dah lupa. Hahaha (Y) So ini bukan text asal tau, telah diolah oleh saya xD . Cikgu tuu, err cikgu tuu mmg bukan ckgu favourite aku. Intro pasal diaa, dia suka ajar merapu. Tunggang langgang dannnn, dia suka guna ayat lucah sikit -.- Huhuuu :[

Ayat diaa agak macam ni lah bunyi dia ' Kelas kaurang ni memang, formula pun taktahu. Apa pun taktahu, tahu buat bising jee. Kaurang ni semua bajet pandai, Time aku ajar kat depan, bising, bila suruh buat kerja, homework, tak hantar. ' Err dia memang marah gilaa, dia jerit kot kat kitorang. That's all, aku mgaku salah kitorang, memang aku takpernah focus kelas diaa, tapi hw siap eaa, even aku tiru. Hahaha atleast ada effort jugak nak hantar (Y)

Hmm, another thing is, see my title lahh bro. Err, aku just nak menyuarakan pendapat aku. Bagi aku, kelas takperlu nak label-2, please? Bagi aku unfair and totally tak adil . Aku yg kelas atas pun rasa macam !@#$% , apa perasaan bebudak kelas bawah? :( It's not that actually, just kebiasaannya kerja rumah, task or homework kelas first and other's tuu tak setimpal. Seriously, klas first akan dpt hw yg lebih bnyk, dan lebih susah for sure! Dibanding kelas lain (:

Well , bilaa cakap macam tuu. Ckgu akan cakap, kamu kan kelas atas, tak sama dgn diorang. Well hello, kami sama jee, baru masuk f4 tahun neyy . Macam baby yang baru lahir lah kan, everything's new, subject, chapter syllabus *betul ke aku eja? Papelahh. So kenapa mesti and masih wujud label melabel?

Bila first class buat something good, macam err menang apa-apa pertandingan peringkat kebangsaan, daerah or something. Ok pujian diaa mencakar langit. Haa bayangkan betapa tinggi, and when small matter happen, satu bilik guru kecoh. Apa citaa? Igt kelas atas ni tahu belajar jee kee, kami pun ada nakal-2 jugak . Hahaha tapi kelas aku nakal dia banyok :P

Dan bilaaa bebudak cakap, mana adil macam tuu cikgu. Ckgu cakap, Apa yang tak adilnyaa -.- Hayyooo, cikgu takkan takboleh fikir kudd apa yg tak adilnyaa . Kami yang terima padah tauu :< Bila markah kelas Science2 or Science3 lebih tinggi dari kitorang, perhhh ayat makan dalam ajee bagi kat kitorang. Kena hembur habiss -.- Pfffftt, haha -.-' Wait laa teacher, Hero kalah duluu xD

Okaaaaay, that's all :> Thanks reading, kaurang memey rajin baca sampai penutup :) Enjoy your holiday ! :D Assalamualaikum.