Brand New Day ;) + 0 comment(s)
Assalamualaikum :) Miss me? Oh thankyouu :D Haha

Untuk stalker terhebat aku yang bernama asdfghjkl bin qwertyuiop. Sorry HF title tuu bukan milik kau lagi :p Hehh. Kita dah ada stalker baru. ImissHim . Awawa -.-' Aku taktahu lah dia stalk aku ke tak skrg ni sebab dia selalu busy, busy dan busy :] Oushh. Pity to me aitee? :D Lama tak sembang dengan diaa, tak on call dgn diaa, texting dgn diaa. *Ehh mana pernah text dgn dia? K auta :P Haha boooo ~.~'

Him, Describe pasal dia lah ehh. Actually i know nothing bout him, but I'll try okaaaay ;) Dia seorang yang ... hmm romantic for sure ! Haha masuk and ngam lah kann dgn aku yang memang tak reti nak pujuk ney -.-' Keshian dia ohh T.T Bagi ayat canggih, aku balas ayat pasar :D Pity to him :'( Haha sorry weyy, aku memang taktahu nak balas apa.

Anddd dia kuat merajuk. O.o Masuk kan dengan aku yang memey tak reti pujuk? #Dahtu apa yg aku reti ni doll ~.~' :) Haha dia suka buat aku tunggu diaa. Bukan paksaan eaaa, secara rela hati lahhh ;D Even sometimes memang sakit hati, tunggu dia lama gila woi u.u haha sabar sabar :P Dia cakap dia lambat sebab dia study ;O

Guess study apa? Chemistry! Ohhh shit, my favourite subject. Favourite lahh sangat ~ Haha kau tahu tak setiap kali dalam kelas chemist, aku takkan focus. Aku akan buat band menyanyi kat belakang. *Pecah Rahsia* Haha sometime tgh nyanyi ingat kau :p "Ehh dia tahla suka study chemist, kena focus ni. Nak beat diaaa ... " Haha for a few minutes 'Babi, cikgu ajar apa ni -.-' Aku takfaham langsung :[ Haha dalam hati okay, dalam hati. Sorry mencarut :* Takde sivik lah kau faaaa XD

Hmm, and one more thing dia lahh first guy i met, tak minta couple. Bukan aku nak suruh dia mintak, aku takkan couple pun. Takpernah pun, Haram. Opppsss #Maafkan Saya# Haha *Gaya Zizan time ABPBH* Jangan nak terasa rasa lah, gurau jeaa k :) Maybe kaurang tak faham , dia faham lah kot. Ehh jangan salah faham sudahh -__- It's not what I meant, but that is what I mean :P Haha Shhhh

Tu je kott yang aku tahu pasal diaa, haha naifnya aku (Y) Okayy conclusionnya, he is a caring person. Hell yeah :D He has a cute attitude, dia ingatkan kita solatt. Awww :* #Gedik lah kau --' The most scary thngs is, dia selalu cakap yang dia 'Trust' aku. Aku takut sangat . And I don't know why ~ Aku still ingat word yang kau bg time birthday kau tuu, ingat tak ingat tak? Haha malas lah tulis, nanti orang lain baca meluat pulak . ayat tuu manis sangat lahh, takpayah jaja lahh Farahin :P

Aaaaaa, and bila aku cakap yang dia romantic, I really mean it. Kau tahu tak apa respon aku? Taktahu kann, let me tell you. 'garu kepala' HAHA . Bukan aku takfaham ayat kau, aku taktahu nak balas apa :O Haha selalunya yang mampu just 'Awww, thanks' Haha jahat kan aku? Ayayayi ~ Hee shorrieeee okay ;) *winkwink*

So we jump into conclusion la, ehh berapa banyak kali conclusion neyy -.-' Bak kata AR "Barai BI aku" Bhaha. K dia dengan aku totally, completely tak sama :[ Dia batu , aku kayu . Ehh macam salah jaaaa :p Haha, dia suka merajuk. Aku tak, aku tak kan ? Baik cakap tak *tunjuk penumbuk* Hhaha. Dia rajin study sampai entah berapa lama entahh T.T Aku rajin, cumaaa... K cut sampai situ jelah. Bhaha and lastly, dia matang sikit laa drpd aku . Aku selalu tak serious , kadang kesian jugak dgn diaa, tapi apa boleh buat :p

But apa yang sama dengan dia ialah , we are fan of CHELSEA . Wale wale eahhhh :P K itu jelahhh, aku rasa dah panjang gila neyy XD Essay BI tak buat lagi ;p Jangan terperanjat tau baca? Just for fun, jangan ambil hati atas gurauan hamba :D Haha last last last , LMFAO stands for ? Love My Friends and Others kann? But youu, Love My Fara and Others kan? Haha if takfaham buat buat faham. Google search ke apaaa ~

That's all for now. Assalamualaikum. Notice : Kepada sesiapa yang mengenali diri ini, please and please jangan tanya siapa dia dekat aku kayy. Ada masa nanti , aku cerita lahhh . Belum sedia ni doee T.T Haha No touchin touchin k . Byeeee sweetie pie