Do you miss me ? :D + 0 comment(s)
Hey there world :) Assalamualaikum.

Emm, I have noth to share. Seriously. Err. My life going well, with all the books and the exam? Yeah really great. Fantastic. Haha *GayaHalimahKadir* Trust me -,- A lot of pressure. Being a form4 is totally a mess. A real mess. Can't stand with it. I don't know why I'm writing in english, maybe because I miss my friends Hazirah ? Haha, yeahh maybe. She was great in the English language. Me jelly k :D Haha broken english :p

I miss my girls, Hazirah, Fazilun, Ekaa, Syafiqah Pqaa, Maisarah, all of them for sure. And I don't know why, selalu nya bila kita rindu orang sebab kita sunyi. Haha. Ehh bahasa melayu pulok :p Penat ahh google translate. Cehh :3 Kidding, aku tak guna google translate ehh. English lekeh macam ni aku tahu lagi lhaa XD Tkde lah noob sangat :< Haha

So agak agak betul tak #Fakta aku tu? Hamek siap hastag lagi. Haha yang pasal kita akan rindu orang bila kita sunyi. Really true aiteee ? Aku rasa macam tu. But I don't know you guyss . Me always #TeamForeverAlone. Haha pathetic. Tipu je, aku ada crush, amboi first place tu crush, ahah joke. Ada parents yg sayang aku, siblings yang cool, dan kawan yang err gila. Jhaha kawan yg comel ;) Ada Allah :D

Macam tak adil kan kita rasa rindu kat seseorang or beberapa orang, *ayat nak cover ni :p* hhaha bila sunyi jea. Tapi nak buat macam mana, lumrah manusia. Aku serious nak bahaskan benda ni, ehh dah macam munsyi dewan pulak --' Okay betul betul, aku serious rasa nak bahaskan benda ni dan post. But masalahnya, soal hati dan perasaan macam mana nak olah ? Ayayai. *garu kepala*

Hm aku actually nak post pasal, pasal .. takboleh la. Takut nak post pasal benda tuu. Takkan lah every single thing yang aku taksuka, terasa, sedih nak post. Even blog ni di create dgn function sebegitu, but entah. Bagi aku, orang yang post benda benda merepek tu totally suffocating. Takperlu lah nak terasa. Benda ni umum k, aku hanya menyuarakan pendapat yg tak seberapa. Haha. Tak ke anda rasa rimas bila bukak jea blog org apa yg dia post tuu mcm . Hailaaa -,-' Sorry to say.

Wajar kah tiap kali post cerita pasal boyprengg ? Tahu lah sweet couple. Setiap gaduh, post. Setiap kali rindu, post. Setiap kali date, post. Heyy, get a life. Belum sign up twitter ehh ? Kalau nk cakap pasal tuuu, tweet lah. Hmm. I'm not angry, jauh sekali k just like , ahh macam aku cakap, pendapat. Tak salah kan beri pendapat ? :) Stayy peacee and cool (Y) Awak comel bila awak cool, hehe tetiba :*

Btw, tambahan, aku rindu "tetiba style" Haha. Takfaham ehh? Tak apa. Keep reading. Jgn tekan pangkah kat atas tuu :p "tetiba style" ni adalah nickname untuk seorang hamba Allah. Let him notice by itself. Ehh kantoi pulak lelaki -,- Kalau tulis bahasa melayu kan senangg, takde org tahu jantina nyee :p Haha nasib lah :) Biar dia sendiri perasan, biar dia sendiri tahu, biar dia sendiri rasa  I miss that love symbol.

Okay, finally kaurang jumpa pun penutup untuk post kali ini kan ? Haha bajet jee takdok idea nak post, tgk tgk haa amek kau panjang pulak. Alright, I'm off. Byee Assalamualaikum. Sayang awak semua :* Thanks for reading. Sincerely from 'Crying outside, Dying inside' :D Haha. Chow.