You, would you be my stalker back? + 0 comment(s)
Silence doesn't always means yes, It could also mean "I'm tired of explaining to people who doesn't even care to listen with understanding."

Hai Assalamualaikum ;>

Lama tak post blog kann? Dh bersarang spiderman agaknya blog aku ni. Erk tak ada idea lah, tk ada cerita, tak ada segalanya. Pagi Ahad aku bgun awal pulak, mmg rekod ahh kan -,- Dahtu ada org tetiba kejutkan suruh bgunn. Dia marah anak dara bgun lewat . K aku pun bosan bukak lappie, on twitter . Lagi lah bosan pkul 8 apa je adaa? Tweet sendiri, baca sndiri, favourite sendiri ada lah. Hahaa joke, aku tkpnah buat k mcm tu. Done stalking someone aku pun off lah >< Heee part time job :D

Then rasa rndu nk baca blog orang, pepagi semua post romantic jea. Kisah cinta, kisah putus, kisah crush. Alahai , sweet semua. Menyampah pun ada ni -,- Huuu jealous actually tapi tknak mgaku. Team single mmg suka bajet macho sikit :D #Merepek. Aku sbenarnya suka post blog time aku sedih, skrg hidup dah semakin gembira nak post pun susah . Haaa kidding :] Haha, aku nak orang yang baca blog aku menangis time baca, rasa ap yg aku rasa, alah mcm dlm novel tuu :p Hee jahat kan? Taaaaaapi ...

And aku dah mls nk post blog sebab ... Hmm dah tak ada stalker terhebat dh nak stalk aku :( Dah tkde dh org nk puji post blog aku comel :[ Dah tk ada org tunggu tunggu aku post blog :< Dh tk ada org kata "i love your blog" dah kat aku :/ Sbb tu rasa macamm, biar lahh, bukan ada yg peduli punnn. Hurm. Haaaa kan dah mula entry sedih -.- But this is so truee, I miss my stalker :/ Dear you, would you please be my stalker back? Kita bayar awak :* Heee gurau :( See, dalam kegembiraan msti ada kedukaan.

Duluu kalau post blog mesti fikir nak buat entry yang best supaya stalker tuu gelak. Gembira bila baca, walaupun bukan post psl dia, nak dia rasa enjoy bila baca. Nak dia rasa, dia sentiasa ada dlm setiap post. But now nak post pun tak ada feel, nothing, completely zero, sifar. Sometimes aku terfikir jugak, aku ni hidup nak buat org bahagia je ke, rasa sng, gembira? Walhal aku? Haihh aku gembira kalau orang sekeliling aku bahagia. K ayat poyo tahap... tiada tahap. Tak masuk topic, dah merapu . Mamai mengantuk ah ni --'

Seriously tak ada idea nak cerita pasal apa, nak post pasal crush maluuuu >< Haha mengadaa :p Siapa nak aku post pasal diaa? Angkat kening xD Comell jee yg angkat kening, yang tk angkat tuu tak comel :D Heee dahlah, drpd aku merepek sorang sorang, baik buat kerja berfaedah sikit. Okaaay byee awak, terima kasih sudi pinjam mata, masa, tenaga, kesabaran awak baca entry saya. Assalamualaikum ;)