I won't give up :'] + 0 comment(s)
Assalamualaikum :]


                  Hurt so much. Don't know why. Maybe because of you. Yeah you. Please :/

Tetiba rasa sedih. Well aku tahu punca dari mana. Tak nak bagitahu. Aku yang cari masalah sendiri. Aku yang tempah maut sendiri. Mcm orang yg nak mati, dia gali kubur dia sendiri tahu tak? Sebelum ni dah set taknak amik tahu, but biasa lah degil nak sgt tahu kan. And at the end, hurt for the same reason. F word.

Merajuk? Aku merajuk? Mungkin. Who knows, aku merajuk aku tak tunjuk. Aku mmg jenis yang mcm tu. I mean, merajuk yg betul betul. Merajuk tipu tu selalu ahh sesaja gedik kan. Kurang kasih sayang. Haha. So please, aku amat memerlukan orang yg tahu samada aku merajuk atau tak. And and, if aku merajuk takperlu lah tanya "Nak pujuk ke?" Well, you don't have too baby, aku merajuk mmg sesaja pun . Tak ada maksud nak suruh sesiapa pujuk. Tak ada niat lain selain nak menggedik -,- Haa jadi sila lah faham k. Stiupid.

The worst part is I don't know who am I to you. Kan? Kalau boleh aku nak tanya, nama pun kalau boleh. How I wish. And if yes I do mean a lot to you, I want prove. Not just words. Bila kita rapat dgn orang tu, or suka dia, or accidentally suka dia, or hurm kalau dah otak lembab tahap keldai tuu senang cakap "Crush" mesti kita akan start compare diri kita dgn sesiapa je yg dia rapat. Repeat, anyone/sesiapa.

Tak kira ahh dia rapat dengan makcik kantin sekolah pun, kalau boleh nak bandingkan diri kita dgn dia. If makcik kantin tu lagi lawa pun boleh menyebabkan sakit hati jugak. Hahaha. *Teruk sangat pulak aku rasa contoh yg aku bagi ni*. But that is the fact. Imma girl, I know exactly how it feels. Tp compare diri aku dgn makcik kantin sekolah tu aku belum pernah buat k ._. Haha

Plus, semua yang kita fikir ni hanya menyebabkan luka hati. Eh kita? K aku. Silap. Betul lah, susah susah fikir, bukan nya ada siapa peduli :O Haha kann. Yang kaki stalk lagi lahhh -_- Campur tolak darab bahagi semua apa yg aku fikir, apa yg aku rasa ni equal to #FinalDestination . Haaaa :'(

And I don't know why, I've been so sensitive lately. Every single things pun nak rasa sedih. Nak take serious. Susah la kan. Aku gembira tak tunjuk, sedih lagi lah kan? Fair and square. Gembira sorang sorang, sedih lagi lah sorang sorang. Nasib badan. Aku pun taktahu kenapa, mengapa, dan bagaimanaaaaa ._. Ujian bulan ramadhan agaknya :')

That's all I guess, taknak cerita panjang. Taktahu pun dah nak cerita apa. Haha. Aku suka lirik lagu kat bawah ni. For you. Ehh? Haha kidding, but not really -,- Ceh, haha dah lah, byee assalamualaikum stalker ;')

 I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up, Still looking up.
"I don't wanna be someone who walks away so easily. I'm here to stay and make the difference that I can make."